just another vlog LOL

  • に公開 7 ヶ月 前

    emma chamberlainemma chamberlain
    チャンネル登録者: 11M

    Thank you Bad Habit for sponsoring this video! Check out Bad Habit's mini mask trio and all of their other products at badhabitbeauty.com, Ulta & Morphe. Links to shop:
    Bad Habit Beauty: bit.ly/3vXRS5W
    Ulta: bit.ly/3fImrba
    Morphe: morphe.mu/3zY0gWy

    i dont know what to title my videos anymore ... they really are just vlogs. thats all i can say

    ✩ CHECK OUT (my company) CHAMBERLAIN COFFEE ✩

    ✭ website: www.chamberlaincoffee.com
    ✭ instagram: chamberlain...
    ✭ twitter: chamberlaincof
    ✭ tiktok: @chamberlaincoffee

    ✩ MY PODCAST ✩

    ✭ search "Anything Goes" on spotify, apple podcasts, or wherever else you get your podcasts...

    ✩ MY SOCIAL MEDIA ✩

    ✭ instagram: emmachamber...
    ✭ tik tok (lol): emmachamberlain
    ✭ spotify: open.spotify.com/user/emmachambie

    I LUV U,
    -emma chamberlain

MaskitMati +4469
MaskitMati

"shoutout to the universe, that was really sweet of them" HAHAHHA

6 ヶ月 前
{Lamar Games}
{Lamar Games}

Ok

4 ヶ月 前
FunkyPie 12
FunkyPie 12

Gen z lmao

4 ヶ月 前
Sandy Wexler
Sandy Wexler

@Opal Sandhu i see u everywhereeee

5 ヶ月 前
Farah Benhassen
Farah Benhassen

IKR

6 ヶ月 前
The Local Traveller +2
The Local Traveller

Ayy, Maskit!!

6 ヶ月 前
Mantasha Rahman +4662
Mantasha Rahman

10.3 million people waiting for Emma's coffee machine to arrive edit : october 25 she got her espresso machine

6 ヶ月 前
Isabella Cortes
Isabella Cortes

LMAO

2 ヶ月 前
loren +1
loren

💀

2 ヶ月 前
Latifah Naima +2
Latifah Naima

10.9!!!

3 ヶ月 前
SarahSadie0 +2
SarahSadie0

10.8 !!

4 ヶ月 前
Jia Jadhav +2
Jia Jadhav

that is so freaking true.

4 ヶ月 前
laila +3193
laila

did this video make anyone else wanna get their life together like…

6 ヶ月 前
M
M

no this made me wanna grow up be rich live alone and have a job where you have free time oftenly

4 ヶ月 前
Katkikozii
Katkikozii

Yes I literally started working out and eating healthy recently bc of these vlogs 😭

4 ヶ月 前
Lauren Laass Music
Lauren Laass Music

Me with every one of her videos.

4 ヶ月 前
Ixzy +1
Ixzy

Ikr help

5 ヶ月 前
Carla Gonzalez +1
Carla Gonzalez

yes ma’am

5 ヶ月 前
Layne Fable +460
Layne Fable

I wish I could title my videos this and people still cared ahhaha YES EMMA

6 ヶ月 前
Ristolionic
Ristolionic

I would watch it

2 ヶ月 前
Amanda Quiros
Amanda Quiros

GIRL SAME hahahaha

3 ヶ月 前
jimena +5433
jimena

it’s kinda funny that this was emma’s first time checking how much caffeine a human should consume in a day

6 ヶ月 前
Alicia Parks
Alicia Parks

I thought if this too 🤣🤣

6 ヶ月 前
Lynley Golden +1
Lynley Golden

I know! She has definitely exceeded that limit in earlier videos😂

6 ヶ月 前
Asmaa
Asmaa

your 4k like

6 ヶ月 前
MMorgue Music +17
MMorgue Music

I’ve always been concerned she drinks so much caffeine I can only have like two coffees in a day or I’m shaking and buzzing 😭

6 ヶ月 前
lol naz +1
lol naz

😂

6 ヶ月 前
Facuu Lescano +1271
Facuu Lescano

emma: i missed the lv fashion show cause it was at 5am and i’m not waking up that early emma in the next video: i’m waking up at 5am

6 ヶ月 前
Bieke Vogelpoel +425
Bieke Vogelpoel

Emma is the only YouTube who doesn't bore me. she's just so entertaining!

6 ヶ月 前
Abi F
Abi F

Same 😌

5 ヶ月 前
Saara Chaki +3
Saara Chaki

@▫️Pinnedby Samuel Leeds ▫️ stop trying to impersonate our queen emma

6 ヶ月 前
Kerris Sweet +538
Kerris Sweet

emma literally makes me wanna get my life together ohmygoddd

6 ヶ月 前
Lauren Laass Music
Lauren Laass Music

Seriously and she doesn’t even have to do anything to make me want to do things.

4 ヶ月 前
celeste +2
celeste

me rn hAHAHAHA

6 ヶ月 前
Greta Sirutytė +833
Greta Sirutytė

Am I the only one wondering how the ice in her coffee doesn't melt while she's at the gym?

6 ヶ月 前
M. A
M. A

@maram miram oh sorry

6 ヶ月 前
maram miram +3
maram miram

@M. A English isn't my mother tongue so ..

6 ヶ月 前
maram miram
maram miram

@McKenna kelly No you can hear the glass in there

6 ヶ月 前
Marinés Cordón
Marinés Cordón

@McKenna kelly Lol

6 ヶ月 前
McKenna kelly +58
McKenna kelly

It does, she just probably doesn't care.

6 ヶ月 前
Devon Morris +5117
Devon Morris

emma is just everyone’s therapist.

6 ヶ月 前
CierraReynoso
CierraReynoso

You said it!! She has a gift. 💖

6 ヶ月 前
Syahmi Hanis +1
Syahmi Hanis

1000 miles away, but she’s everyone comfort bestie 😭

6 ヶ月 前
Iamme ☀️
Iamme ☀️

Except her own therapist

6 ヶ月 前
alexis
alexis

for reallll

6 ヶ月 前
Crazylifeofelle
Crazylifeofelle

Omg fr

6 ヶ月 前
Milady Noir +585
Milady Noir

emma talking about a REALLY serious problem of people posting people’s nudes on the internet: . also emma: i hope they get a good angle

6 ヶ月 前
belen !!!
belen !!!

HDHAHAHAHAHAHAHSHAHAJ

4 ヶ月 前
Mary Solovyeva +559
Mary Solovyeva

Emma referring to the universe as “them” is THE vibe

6 ヶ月 前
Bruno x Em +4
Bruno x Em

ok..”

5 ヶ月 前
Maryse Guay +8
Maryse Guay

@Dead Waffles them doesn’t have a gender either…?

6 ヶ月 前
melamarie +11
melamarie

Um okay

6 ヶ月 前
Wren Wall +248
Wren Wall

She’s glowing. Looking so mentally healthy and happy

6 ヶ月 前
Dia Robles +297
Dia Robles

i love how emma is literally the definition of "simple gal". like she's a whole ass millionaire and she does the same thing all the time (which is awesome and so refreshing to see a youtuber who doesnt buy a car every 10 minutes) . such an icon

6 ヶ月 前
certifiedhoodclassic +5
certifiedhoodclassic

Bruh bare minimum

6 ヶ月 前
Argi Roussou +9616
Argi Roussou

emma's vocabulary has evolved dramatically after she started reading books!!!

6 ヶ月 前
Vilko 1212
Vilko 1212

@leanne becker yeah Amazon IS terrific idea,thank you so much ! But there still one obstacle beetwen me buyin a english book ..IS that I dont have a source of way to pay online 🤣 IT May Seem so weird and old

3 ヶ月 前
Vilko 1212
Vilko 1212

@leanne becker oooh there IS nothing like that in my country. ! Wish we had english libraries 🤩

3 ヶ月 前
leanne becker
leanne becker

@Vilko 1212 im french so its not always easy, try amazon or see maybe for english libraries? i have one in the city i study in

3 ヶ月 前
Vilko 1212
Vilko 1212

All y'all native english speakers ...having library around the corner.. you just hop on there and you Can get book in as an of in english ...but me here struggling have to pay extra dozens to buy that .. I dont think I am even able to buy book in english if I aint a native...Just throughout the internet ...but eventually... Long story short I envy of y'all for being able to buy a book in just a few of seconds 😂😂

3 ヶ月 前
leanne becker
leanne becker

@Lauren Laass Music thank u !!!

4 ヶ月 前
Katie Vaseghi +543
Katie Vaseghi

WHY IS NO ONE TALKING AB HOW BEAUTIFUL SHE LOOKS

6 ヶ月 前
Aroxaa +1
Aroxaa

@Lizette A why are you talking? youre not amazing looking ur self either lmao

4 ヶ月 前
Rachel Singh +5
Rachel Singh

@Lizette A girl stfu look at urself😭 Emma is fucking gorgeous

5 ヶ月 前
Angelina Mathews +7
Angelina Mathews

@Lizette A girl just shut up

6 ヶ月 前
Olivia +6
Olivia

@Lizette A exuse me no, I would think she is. She’s gorgeous!!!

6 ヶ月 前
Gelli Dela Cruz
Gelli Dela Cruz

Bc we know that already

6 ヶ月 前
anthea borg +419
anthea borg

Emma: “I like the experience of going to a café” Also Emma: *Orders coffee online* 😂😂❤️

6 ヶ月 前
Isabella D'ARSIÉ +1
Isabella D'ARSIÉ

@: bruh

6 ヶ月 前
: +1
:

right? but then again we are still in a pandemic

6 ヶ月 前
anthea borg +1
anthea borg

@Khushi Aaswani yess hahah

6 ヶ月 前
Khushi Aaswani +12
Khushi Aaswani

And drink it in the car only lol

6 ヶ月 前
Iman Abdi +176
Iman Abdi

I like that Emma says what she’s going to do out loud constantly instead of announcing it after she’s done it. It’s like she’s giving herself and the viewers her agenda and sometimes she doesn’t go through with everything, but that’s normal and it’s funny because I do that! I’m like oh everyone I have to clean my room, even though her audience is like millions of people and mines is just my family.

6 ヶ月 前
Pinned by Doctor Mike
Pinned by Doctor Mike

T•h•a•n•k•s• f•o•r w•a•t•c•h•i•n•g f•o•r m•o•r•e i•n•f•o o•r• g•u•i•d•a•n•c•e• W•H•A•T•S•A•P•P• +•1•6•6•2•5•3•2•5•3•4•0;;;

6 ヶ月 前
Andreea +168
Andreea

how can people dislike emma’s videos? she is such a wonderful and funny person😩she makes my day better everytime🤍 xx

6 ヶ月 前
smalldickguy
smalldickguy

What was funny in this video?

2 ヶ月 前
Milady Noir +1
Milady Noir

those people are just watching upside down🥰

6 ヶ月 前
Luci Marie +8368
Luci Marie

I think it’s funny she’s mentioned her coffee machine broke in the last like 5 videos hahahah

6 ヶ月 前
lol
lol

😹

6 ヶ月 前
ju +1
ju

@Malavika Chatterjee ong lmao i was like uh yeah we know that already

6 ヶ月 前
Ellezzz Zhang
Ellezzz Zhang

She doesn’t want to make her coffee. She wants to buy it some from shoppes

6 ヶ月 前
Remi Reagan
Remi Reagan

@Anastasia Probert Right! But I think the one she has is super expensive.

6 ヶ月 前
alo
alo

@Burak Ozkan her coffee *machine* not her coffee

6 ヶ月 前
M sy +61
M sy

I am literally older than Emma (I am 25) but she gives me so much comfort. Watching her videos every week makes me feel safe and happy. Love you!

6 ヶ月 前
Vilko 1212
Vilko 1212

😍😍

3 ヶ月 前
Timothée Chalamet +92
Timothée Chalamet

i feel like we don’t appreciate how stunning she is, like how do we not notice that’s she’s literally stunning !!

6 ヶ月 前
aesthetic_lia +43
aesthetic_lia

She’s so matured and I’m obsessed with it

6 ヶ月 前
Ashleyyy _Fr +3
Ashleyyy _Fr

I love her vlogs every time it’s just great to know she’s very open minded and I feel like part of her life just on the daily yk

6 ヶ月 前
Evaaa +4704
Evaaa

Is it just me, or is emma starting to look more healthier and like, shes glowing like she never did before. I mean, shes always been gorg but now shes like maturing and becoming a whole new person

6 ヶ月 前
Tealquoise +2
Tealquoise

@Jayden “never say she’s undereating it’s just gonna make her feel bad” might be the most dumbest statement I’ve ever heard. I’ve watch 90% of Emma’s videos and in the past 6 months she’s never shown us 3 full meals in her vlogs. People like you who hush down people who have concern are bad. So what if she *is* undereating? Are you going to prohibit me from speaking the truth of what’s actually going on?

6 ヶ月 前
leanne becker
leanne becker

@tess cleary the singer role model !

6 ヶ月 前
tess cleary
tess cleary

@Georgina Oceguera wait who’s her bf?

6 ヶ月 前
Tealquoise +11
Tealquoise

Uh........ nope. She’s getting underweight.

6 ヶ月 前
Evaaa
Evaaa

@Samantha Stroupe WHATD THEY SAY

6 ヶ月 前
Elina Nikolopoulou +211
Elina Nikolopoulou

How does she do so many things before eating a single bite of food ? Like she eats her first meal at 1 pm ? I could never

6 ヶ月 前
Random For Now
Random For Now

huh people eat before 1?

3 ヶ月 前
Kde1
Kde1

I do the same thing becouse I am eating a lot during the "night time " she could do the same thing

5 ヶ月 前
thomas +3
thomas

Fr the first thing I actually do is eating breakfast lmao, I need to get my energy from somewhere to start my day in a sort of way

5 ヶ月 前
Dmitri Mortez +2
Dmitri Mortez

It could be triggering for some people, but I actually do the same when I have no time for breakfast and just skip to lunch…

6 ヶ月 前
Layla Grimsey +28
Layla Grimsey

*i dont think i like running enough to run a marathon" emma literally just released a video running a marathon

5 ヶ月 前
alliyahrose1D felipe +111
alliyahrose1D felipe

She's the only influencer that i go to bed with. Like i fall asleep watching her talk, is that weird? Mhh idk, but it kinda like a good thing for me. Idk love you Emma !

6 ヶ月 前
alliyahrose1D felipe
alliyahrose1D felipe

@Isabella Torres omg bestie!!!!!

6 ヶ月 前
alliyahrose1D felipe
alliyahrose1D felipe

@Nikster that's so cool right

6 ヶ月 前
Nikita salsabila +1
Nikita salsabila

Yes i fall asleep listening to her podcast

6 ヶ月 前
Isabella Torres +2
Isabella Torres

bestie that's what im doing now hahahahaha

6 ヶ月 前
Nikster +5
Nikster

Not me watching this in bed after a busy day at 1am right now, tried watching it yesterday but fell asleep lol

6 ヶ月 前
Corey +60
Corey

Has to buy coffee because coffee machine broke, but she sells her own coffee line that just needs water added 🤷‍♂️

6 ヶ月 前
Zülal Güler +4375
Zülal Güler

Emma is way better than watching Netflix LOL. I feel like I can listen her talking 24/7.

6 ヶ月 前
Marley Rodriguez +1
Marley Rodriguez

@Zülal Güler it’s all good my g :)

6 ヶ月 前
Lauren Elise
Lauren Elise

ik i love her podcast too! especially the recent one about deleting tiktok

6 ヶ月 前
brooklyn snook
brooklyn snook

right same omg

6 ヶ月 前
Zülal Güler
Zülal Güler

@Brielle G. Do not be sorry , it's fine. I didn't even think that this conversation would come up here. You don't need to explain anything.

6 ヶ月 前
Elize Morales +2
Elize Morales

@Brielle G. Awe. You erased your last comment to me. Well, I still saw it. Please refrain from questioning my ability to comprehend sarcasm when the person you wrote the comment to didn't even read it as sarcasm. You're apologizing to Zülal & why? Because she didn't find it sarcastic either! Along with the rest of us. IT DIDN'T READ AS SARCASTIC. Digress , & acknowledge your "joke" didn't translate to the audience the way you intended & that's ok. 😂 Stop arguing with people.

6 ヶ月 前
sarah +16
sarah

emma motivates me more to be productive and start good habits like reading, journaling, exercising, and fueling your body more than any other influencer who tries too hard to push you unrealistically LOL idk she’s just really motivating and real

6 ヶ月 前
Linna +456
Linna

Its funny how Emma is only talking good about LA anymore Just because she wants to stop herself moving to NY

6 ヶ月 前
makayla grace +19
makayla grace

I just wanna say thank you for giving me the motivation to do things. I stopped watching YouTube for a while and just recently started watching you again and you truly make me feel like living again. You'll probably never even see this lol but I've been struggling a lot recently and you never fail to make me laugh

6 ヶ月 前
Desi Lezae
Desi Lezae

Felt this! We got this

3 ヶ月 前
em +18
em

she makes me wanna do better everyday 😭 like exercise and read and get outside and rest

6 ヶ月 前
Isabella Molinar +4639
Isabella Molinar

It’s funny that Emma doesn’t even know how much she comforts me, like her videos truly help me calm myself and it’s just so nice and she’s just a great person.

6 ヶ月 前
Coffee,sweaters,books +1
Coffee,sweaters,books

Literally sammmeee!!!! I have a chronic illness and it’s been really hard recently… her videos have really helped me!! 💕☺️✨

6 ヶ月 前
sofia teixeira +1
sofia teixeira

Same here. It feels like im with her and it makes me so happy. I love when im cooking something while im watching her idk why it just makes me so calm and feel amazing and bc her videos are 20 minutes long i can cook and eat hahaa

6 ヶ月 前
francesca +1
francesca

same

6 ヶ月 前
bube udeh +1
bube udeh

:)

6 ヶ月 前
𝔾𝔼𝕋 𝔹𝔼𝔸ℕ𝔼𝔻 +1
𝔾𝔼𝕋 𝔹𝔼𝔸ℕ𝔼𝔻

Same

6 ヶ月 前
judith :P +88
judith :P

emma chamberlain, a young adult who’s been drinking coffee literally every day since she was quite literally a prepubescent teenager, doesn’t know how much caffeine a person should intake in a day. gotta love emma!!

6 ヶ月 前
Fidlidee • 40 yr ago , +1
Fidlidee • 40 yr ago                        ,

Haha. Yep. Sometimes she makes me feel smart haha. Here i am, a dumb 13 year old who has been drinking coffee for 1 month, knowing more about caffeine than somebody who LITERALLY sells coffee.

5 ヶ月 前
It’s just Bella +39
It’s just Bella

When she said she was starving I knew exactly where she was going

6 ヶ月 前
Yarley Bequis Molinares +54
Yarley Bequis Molinares

Am I the only one that stops and goes back whenever she says “don’t look at the back of my head”? 😂😂 she’s 🔝

6 ヶ月 前
Holistic Lifestyle Therapist +14
Holistic Lifestyle Therapist

Literally can’t wait till I can also just buy myself a yummy salad at a high end grocery store when I don’t feel like cooking!!!

6 ヶ月 前
moonchild +2256
moonchild

Emma talking about her broken coffee machine is a must until she gets the new one.

6 ヶ月 前
xpsaa
xpsaa

ikr

6 ヶ月 前
Cynthia W.
Cynthia W.

Trueeee

6 ヶ月 前
Meevi❤
Meevi❤

https://youtu.be/y1lQwzCVBfk 👆👆

6 ヶ月 前
Naman +2
Naman

*EMMA* IS MY INSPIRATION!! my mom said that if I got 25K subscribers!! She definitely buy me a professional mic!! *begging you GUYS* please!.

6 ヶ月 前
keep rollin +2
keep rollin

https://youtu.be/7ITDnq6ZQOU ,

6 ヶ月 前
Haifa Debara +95
Haifa Debara

me : *not looking* emma : "don't look at the back of my head" me : *starts looking*

6 ヶ月 前
Ella Marie +1
Ella Marie

lmao me

6 ヶ月 前
Natalie H +5
Natalie H

It’s so fun to see Emma grow throughout the years! I love seeing her every week💜

5 ヶ月 前
Kaitlynn Deffinger +10
Kaitlynn Deffinger

I’m so glad she actually found a gas station cause it would have made me so anxious for her the entire video if she was driving on low. I could never LOL

6 ヶ月 前
cee cee +17
cee cee

Emma’s body: water please give me water Emma: COFFEEEEËËË

6 ヶ月 前
Jekx +6841
Jekx

It’s crazy she’s a millionaire shes just a bestie to me

6 ヶ月 前
fleuraxi
fleuraxi

same right

6 ヶ月 前
Derrick W.
Derrick W.

Im a millionaire too 🤥🥴

6 ヶ月 前
Wonder Bread
Wonder Bread

@Laura Lima Why you turn off comments? You looking spicy

6 ヶ月 前
Cibele Anselmo
Cibele Anselmo

Same 😂

6 ヶ月 前
Laura Lima
Laura Lima

@Michael Cervantes you're saying it to yourself?

6 ヶ月 前
uliana v. +4
uliana v.

i just love emma sm. she literally does the same things in every videos and yet every video is exciting and fun to watch. like that somehow says a lot abt how cool she as a person is. i wish i could give my bestie emma a kiss back 😌🤚🏼

6 ヶ月 前
Addyson +1
Addyson

I’m so proud of Emma for finally taking care of her hair… that was lw stressin me out

6 ヶ月 前
123 andreea +6
123 andreea

Dude I was having such a bad day and I was feeling so anxious and agitated and then I opened up your video and it made me feel so much better and safer. And I usually hate forehead kisses but I'm so looking forward to yours. They make me feel so safe. It's like hanging out with the coolest, most chill cousin when watching your stuff. Ty so much Emma 💕

6 ヶ月 前
Abby Bachmann +43
Abby Bachmann

its crazy to me that people just walk by her car when she's filming and not realize that that is *EMMA CHAMBERLAIN*

6 ヶ月 前
bappo +1
bappo

10.3 million of us yet none of us catches her in her car how tf

6 ヶ月 前
Iamgroot +1597
Iamgroot

“just another vlog” GURL YOU ARE MAKING MY SHITTY DAY SO MUCH BETTER

6 ヶ月 前
Ganeet Atwal
Ganeet Atwal

@Uncle Shoe yes

6 ヶ月 前
Sophia Cuttill
Sophia Cuttill

THIS. FELT.

6 ヶ月 前
beluga Jr
beluga Jr

https://youtu.be/MatWmclTu3w

6 ヶ月 前
amanda nicole
amanda nicole

Same

6 ヶ月 前
VAISHVI SANGHAVI
VAISHVI SANGHAVI

LITERALLY

6 ヶ月 前
Lu Ilarraza +1
Lu Ilarraza

There are days when I feel like Emma is my only friend, that's why I love Emma

6 ヶ月 前
Paloma Chaires
Paloma Chaires

I really love this vlog, Emma always make my day better 🖤

3 ヶ月 前
parisa sadri +1
parisa sadri

Every time I watch Emma, my mental health gets happy

ヶ月 前
Zainab Ahmad +21
Zainab Ahmad

"Shout out to the universe that was really sweet of them" -Emma Chamberlain 2021

6 ヶ月 前
Mitchell Wei +1908
Mitchell Wei

At this point, I think Emma drinks everything EXCEPT water 😭

6 ヶ月 前
sup bobby +3
sup bobby

thats one of her goals she talks about on her podcast!! drink more water but yess coffee queen

6 ヶ月 前
blandfork +13
blandfork

@Michelle Gonzales it’s a joke smarty.

6 ヶ月 前
Atlantic ocean +6
Atlantic ocean

lmfao🤣

6 ヶ月 前
Michelle Gonzales +23
Michelle Gonzales

mmm look at part 9:23

6 ヶ月 前
Kathleen Justice
Kathleen Justice

Emma makes me feel so loved. She has grown on to me so much. I hope one day you can publish a ted talk journal of your own!!! That would be kick ass!!

6 ヶ月 前
Lola Lainey +3
Lola Lainey

Girl you are living the dream, this is my goal life. You are my inspiration :,)

6 ヶ月 前
lindseykealohilani +10
lindseykealohilani

As someone who works at a gym, YES PEOPLE JUST HANG OUT ALL DAY 🤣🤣 it’s wild

6 ヶ月 前
Katie Livermore
Katie Livermore

I feel so much comfort watching Emma. So relaxed 😌

6 ヶ月 前
Zuza D +1762
Zuza D

can we PLEASE talk about how clear and smooth her skin looks??? like she is GLOWING!!

6 ヶ月 前
Xena lucy
Xena lucy

Oh my....so true .... like hoWW?

6 ヶ月 前
Yariz +3
Yariz

@salma accutane Isn’t a cure for acne. It’s temporary for cystic acne.

6 ヶ月 前
Sriyan Srinivasa
Sriyan Srinivasa

OMG IFKR!!

6 ヶ月 前
salma +2
salma

@taemz nah it's just accutane. Everyone who had acne for years does know that all that just doesn't work, accutane is a life saver

6 ヶ月 前
taemz +3
taemz

@Yariz maybe not genes cause she really struggled before! yeah, good skin routine is probably why

6 ヶ月 前
Haiku Desai +1
Haiku Desai

Thank you Emma for making reading a thing again

6 ヶ月 前
Emily Morgan
Emily Morgan

Is it just me or are Emma’s videos like a morning vibe? I just love watching her vlogs when I wake up, it’s so relaxing 😂

6 ヶ月 前
mai labash +35
mai labash

Emma in every single video since her coffee machine broke: my coffee machine broke 3 weeks ago which honestly sucks.

6 ヶ月 前
Pinned by Doctor Mike
Pinned by Doctor Mike

T•h•a•n•k•s• f•o•r w•a•t•c•h•i•n•g f•o•r m•o•r•e i•n•f•o o•r• g•u•i•d•a•n•c•e• W•H•A•T•S•A•P•P• +•1•6•6•2•5•3•2•5•3•4•0;;;

6 ヶ月 前
Caris Gg
Caris Gg

The first thing she said was "good morning" and I'm already smiling so hard we love you girl

6 ヶ月 前
Tanisha Here +6260
Tanisha Here

People saying that she doesn't know that she's our bestie is stupid like she literally addresses us as her besties and that just make me feel good. Conclusion: she knows she's our bestie lol god damn thats a lotta likes...

6 ヶ月 前
Lokey
Lokey

@Andre Castle shut up

6 ヶ月 前
Siddharth
Siddharth

@Andre Castle hahaha nice

6 ヶ月 前
5jwiq Iojwio21 +2
5jwiq Iojwio21

thats parasocial

6 ヶ月 前
zaina +1
zaina

@kamar elzein i- why? they were just asking what the person was saying💀

6 ヶ月 前
Oqhixlism
Oqhixlism

@•SundaySunlight• How bout no?

6 ヶ月 前
This is Jade
This is Jade

I’m continuously learning new things about Emma every episode!!! I love it !! 😂😂

6 ヶ月 前
Inga Natchkepia
Inga Natchkepia

Watching her videos, feel like checking on my bestie every week.

6 ヶ月 前
hannah roman-fay +8
hannah roman-fay

she’s definitely a lot more to herself and calmer in these days vlogs.

6 ヶ月 前
Anna-Kaisa Kivimäki +31
Anna-Kaisa Kivimäki

"does it come with a battery, no, that should be illegal"😂

6 ヶ月 前
alyazia almuhairi +5
alyazia almuhairi

One question that I always ask myself is how does Emma leave her coffee and go to the gym and come back and the ice in her coffee doesn’t melt someone tell me the secret

6 ヶ月 前
hello bumblebee
hello bumblebee

LOVED YOUR HAPPINESS IN THIS VLOG 🥰

6 ヶ月 前
Yaritza Cuevas
Yaritza Cuevas

I’m still not over the beautiful rental and love all these book recommendations 😍

6 ヶ月 前
Julia Majchrzak +1
Julia Majchrzak

You don’t understand how good of a vibe and even motivation your videos in general give me, you’re truly awesome and I’m happy for you

6 ヶ月 前
J.r W +1311
J.r W

Emma doesn’t know, but she just made all of our days better lol

6 ヶ月 前
xpsaa
xpsaa

ikr i was waiting for her vlog

6 ヶ月 前
amina hofset +1
amina hofset

literally

6 ヶ月 前
Annie Salvo
Annie Salvo

Not mine

6 ヶ月 前
Matilda Moss
Matilda Moss

@angel x_x I know, feels insane

6 ヶ月 前
Eileen Robles
Eileen Robles

Yes! 🙌🏻

6 ヶ月 前
Katie
Katie

I love these type of productive while chill vlogs

6 ヶ月 前
Batya Katayev +1
Batya Katayev

What she does in a day seems so relaxing it gives me ideas on what to do z

6 ヶ月 前
Olivia Rawlings +2
Olivia Rawlings

“Overcoming Rejection” is such a good TEDTalk

5 ヶ月 前
Sydney MacClellan +28
Sydney MacClellan

She needs to do a cooking with Emma but erewhon salad addition

6 ヶ月 前
Douglas Volinsky
Douglas Volinsky

of course when we see or hear Emma, our ❤'s get warm

4 ヶ月 前
Ella Velkova
Ella Velkova

these vids just give me so much motivation and happiness like I appreciate you so much emma. LOVE YOU!! And love the forehead kisses always, tysm❤️

6 ヶ月 前
Alexandra Landaverde
Alexandra Landaverde

I really enjoy Emma's videos bc she's so soft and very good person, I feel good with her, thx Emma 💕

6 ヶ月 前
Jessica Pearce Fuller +8
Jessica Pearce Fuller

I love how she has a mommy necklace😂❤️

6 ヶ月 前
rachel may +1139
rachel may

emma is the embodiment of the “i hate people who work at the bank! shhh i work at the bank” when it comes to working out

6 ヶ月 前
Brody's Story Rescue House
Brody's Story Rescue House

YES

6 ヶ月 前
Jade Degenaar +1
Jade Degenaar

No because you’re SO right😭

6 ヶ月 前
afnaan +2
afnaan

OMG this makes such sense

6 ヶ月 前
Emma Covello
Emma Covello

her vids always make me feel comfy :)

4 ヶ月 前
mary +5
mary

i feel like ive been watching emma grow. like from video to video she gets healthier and happier and is just herself. love her for that

6 ヶ月 前
Pinned by Doctor Mike
Pinned by Doctor Mike

T•h•a•n•k•s• f•o•r w•a•t•c•h•i•n•g f•o•r m•o•r•e i•n•f•o o•r• g•u•i•d•a•n•c•e• W•H•A•T•S•A•P•P• +•1•6•6•2•5•3•2•5•3•4•0;;;

6 ヶ月 前
Karmen +33
Karmen

"Wherever the fuck this fashion show was I want to have my wedding there." CAN YALL IMAGINEEEEE Emma getting married 🥰

6 ヶ月 前
seton stanton +1
seton stanton

I wanna j see her ring and dress

6 ヶ月 前
Jlayahh +1
Jlayahh

Imagine her & tucker I’ll pay to be there

6 ヶ月 前
yelena sigh
yelena sigh

i watched emma's vlog for almost 3 weeks now and i also watched the video that she posted 3years agooo i notice that she change a lot like improving more about herself mental and physical importantly when she shares words, i really admire her vocabulary. this women just normally being herself that was mostly what i love about her. I LOVE YOU EMMA YOU DESERVE MORE

2 ヶ月 前
Ya BoiBrent +1312
Ya BoiBrent

I love how Emma addressed the boxing fights as “wrestling”💀

6 ヶ月 前
Mr. Nabil Dhiya Ulhaq_Art or IRL
Mr. Nabil Dhiya Ulhaq_Art or IRL

Present

6 ヶ月 前
Emily131004 Perez +1
Emily131004 Perez

@Kachowinator lmaoo

6 ヶ月 前
Kachowinator +47
Kachowinator

To be honest, with the amount of hugging & lack of punching, it was closer to wrestling..

6 ヶ月 前
Rubi Villasenor +3
Rubi Villasenor

Ik lol

6 ヶ月 前
well u see
well u see

https://youtu.be/y1lQwzCVBfk .👆👆

6 ヶ月 前
Rotem shkedy
Rotem shkedy

I LOVE THIS GIRL SM AND IT MAKES ME SO HAPPY SHES STARTING TO LOOK HAPPIER

6 ヶ月 前
Arleigh Gee
Arleigh Gee

watching emma’s videos motivates me to be productive so much

5 ヶ月 前
Tori Gonzalez
Tori Gonzalez

Literally look forward to all her videos, I suffer from anxiety and her videos make me so calm and are so comforting 🥺❤️ love you Emma ❤️❤️🥰🥰

6 ヶ月 前
Ayla Olsen
Ayla Olsen

I've only just found your channel, and I LOVE it! I've binged watched most of your vlogs already 🤣🤣 You do you BOO! Love you 💓💓

4 ヶ月 前
kel +6139
kel

"She is my bestfriend and she doesn't even know I exist" this comment HAS to be in every video doesn't it

6 ヶ月 前
olivia majerski +1
olivia majerski

LMAO FR

6 ヶ月 前
mei indaver
mei indaver

@Naman I thought SIM was was your inspiration, guess not anymore

6 ヶ月 前
Aaliyah Membia
Aaliyah Membia

People are annoying and repetitive

6 ヶ月 前
tech syndrome +1
tech syndrome

@Click bait so true

6 ヶ月 前
Click bait +2
Click bait

That’s why I don’t even read the comments anymore it’s always the same shit

6 ヶ月 前
max angel
max angel

I started watching this video while I waited for my coffee to be delivered, but had to pause until it arrived so I could cheers with emma when she did it thank u for making my morrning bae

5 ヶ月 前
Paige Barley +2
Paige Barley

I love how she’s so shameless it’s very wholesome

6 ヶ月 前
sherryann matches
sherryann matches

i literally enjoy watching her videos, i don’t know why :)

6 ヶ月 前
Rose
Rose

Emma's vlog makes my bad day so so so much better. Thank you Emma.

6 ヶ月 前
Mo +4909
Mo

“Does it come with batteries?..no?.. that should be illegal” lmao shes so funny

6 ヶ月 前
Blade +1
Blade

@Emma chamberlain lol the real one has no capital words in emma

6 ヶ月 前
Sriyan Srinivasa
Sriyan Srinivasa

ikr sister!!

6 ヶ月 前
Kelly R +3
Kelly R

@Emma chamberlain shut up lmao

6 ヶ月 前
zaina +4
zaina

@Emma chamberlain BYEEE-

6 ヶ月 前
Unknown 2 +6
Unknown 2

She ain’t wrong tho

6 ヶ月 前
bella morris
bella morris

I’ve been in a freaking fit all morning long. I’m just watching every new Emma video and im feeling much better. TGFEC

3 ヶ月 前
Ronja Evälahti
Ronja Evälahti

I always forget about everything in the world when I watch her videos and I really wish she knew that. I love her ENDLESSLY

6 ヶ月 前

A YOUTUBER'S "WORK DAY"

19:30

A YOUTUBER'S "WORK DAY"

emma chamberlain

再生回数 3M

AM I BORING?

18:50

AM I BORING?

emma chamberlain

再生回数 4M

ジンギスカンが最強すぎたwwww【北海道旅行#2】

9:03

ジンギスカンが最強すぎたwwww【北海道旅行#2】

メメントリ【はるてぃー】

再生回数 212K

HOW TO HOST A PARTY

18:28

HOW TO HOST A PARTY

emma chamberlain

再生回数 3M

READING MAKES YOU HOT

22:32

READING MAKES YOU HOT

emma chamberlain

再生回数 3M

GROCERY SHOPPING CURES BOREDOM

27:44

GROCERY SHOPPING CURES BOREDOM

emma chamberlain

再生回数 7M

GOING ON A TRIP BY MYSELF *lonely*

19:02

GOING ON A TRIP BY MYSELF *lonely*

emma chamberlain

再生回数 12M

24 HOURS IN MY HOUSE CHALLENGE

27:42

24 HOURS IN MY HOUSE CHALLENGE

emma chamberlain

再生回数 5M

WAKING UP AT 5AM... is it worth it?

24:39

WAKING UP AT 5AM... is it worth it?

emma chamberlain

再生回数 5M

QUESTION EVERYTHING...

17:50

QUESTION EVERYTHING...

emma chamberlain

再生回数 4M

REVIEWING FASHION TRENDS

21:20

REVIEWING FASHION TRENDS

emma chamberlain

再生回数 4M

I USED TO EAT THIS?!

18:18

I USED TO EAT THIS?!

emma chamberlain

再生回数 4M